McDonald's Polska wprowadza nowe produkty

Bogatsza oferta sałatek, nowa kanapka i desery urozmaicają menu polskich restauracji sieci McDonald's Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

McDonald's Polska wprowadza do menu 6 października dwie nowe sałatki - Sałatkę Chicken Premiere z filetem z piersi  kurczaka oraz Sałatkę Szefa z jajkiem, szynką i serem.

Promocję produktów Chicken Premiere wspiera reklama telewizyjna emitowana w TVP, TVP3, Tele5, TVN, TV4, TVN7 oraz prasowa w następujących tytułach: Pani Domu, Naj, Tina, Gala, Przyjaciółka, Viva, Mamo to Ja, Twoje Dziecko, Olivia, Poradnik Domowy, Claudia, Twój Styl, Cosmpolitan, Dziewczyna, Glamour. W restauracjach znajdą się materiały POP: m.in. slajd pojedynczy, slajd zewnętrzny, plakaty, banery, wkładki kasowe, serweta na tacę. Promocję Sałatki Szefa i deserów malinowych wspierać będą materiały POP w restauracjach.

Oprawę marketingową przygotowano we współpracy z agencją DDB Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana