Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania olejów marki Platinum (Orlen Oil). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Lowe Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii olejów Platinum ich jakość potwierdzają autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem pierwszej telewizyjnej reklamy, która będzie emitowana do 16 listopada br., jest Tomasz Gajda - mechanik wyścigowy, który obsługiwał samochody startujące na całym świecie. W spocie podkreślono także, że marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.

W grudniu przedstawiona ma zostać reklama olejów Platinum z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii będzie komunikacja na profilu Ekspert Platinum na Facebooku.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"