Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy

Agencje Media Group i Euvic Media wygrały przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na obsługę mediową kampanii “Budowa. Stop wypadkom” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy

Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy dotyczył przeprowadzenia działań medialnych do kampanii pod hasłem “Budowa. Stop wypadkom!”. 

Był podzielony na 2 części. Pierwsza obejmowała emisją spotu telewizyjnego, a druga - przygotowania i realizacji kampanii w internecie. 

Emisją spotu tv zajmie się Media Group. Umowa opiewa na kwotę 949,8 tys. zł (netto, bez VAT).

Działania w internecie realizować będzie Euvic Media - w tym wypadku budżet wynosi 89,4 tys. zł (netto, bez VAT).

Zaplanowane przez PIP działania mają zostać zrealizowane do drugiej połowy grudnia br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej