Mediacap z 8,8 mln zł wpływów i 730 tys. zysku, EM Lab dalej dla Netii

Spółka Mediacap, do której należą agencje reklamowe EM Lab i Scholz & Friends Warszawa, w II kwartale br. zanotowała 8,79 mln zł przychodów ze sprzedaży i 731,6 tys. zł zysku netto.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od kwietnia do czerwca br. przychody Mediacapu ze sprzedaży były o 42 proc. wyższe niż rok wcześniej (wtedy wyniosły 6,19 mln zł rok), a zysk netto - o 70 proc. wyższy (przed rokiem wyniósł 429,2 tys. zł).

W całym I półroczu spółka zanotowała 17,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 11,1 mln zł rok wcześniej) oraz 926,3 tys. zł zysku netto (wobec 448,2 tys. zł rok wcześniej). Jednocześnie koszty działalności operacyjnej wzrosły z 10,4 mln zł w I połowie ub.r. do 16 mln zł w I połowie br., głównie wskutek zwiększenia kosztów usług obcych - z 8,4 do 13,8 mln zł.

Największy udział w pozytywnym wyniku Mediacapu ma agencja Scholz & Friends Warszawa, która w I połowie br. przy przychodach wynoszących 7,2 mln zł (wzrost o 30 proc. w skali roku ) osiągnęła 629 tys. zł zysku netto (o 82 proc. więcej niż rok wcześniej).

Z kolei z agencją EM Lab w maju br. umowę przedłużyła Netia, a wartość nowego kontraktu to ok. 3 mln zł. Agencja pracuje dla operatora nieprzerwanie od 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana