MediaCom utrzymał obsługę mediową Playa

Sieć komórkowa Play zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Operator zdecydował się kontynuować współpracę z dotychczasową agencją mediową - MediaCom Warszawa (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg rozpoczął się w połowie 2019 roku i dotyczył obsługi mediowej w 2020 roku. Wzięło w nim udział 5 agencji. Ich nazw operator nie podaje.

Jak podaje spółka, wybrana agencja zaprezentowała kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed Play.  Zdaniem operatora MediaCom podczas przetargu wykazał się nie tylko najlepszą polityką kosztową, ale też potwierdził swoje umiejętności i kompetencje w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki.

Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców - Media Strategy i Double Check.

Długoletnia współpraca

MediaCom zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Playa od końca 2010 roku. Wtedy agencja przejęła budżet operatora od domu mediowego Zenith (Publicis Media).

W kampaniach reklamowych Playa od początku 2013 roku występują celebryci – wśród nich m.in. Marcin Gortat, Anna Mucha, Małgorzata Socha, Ewa Farna, skoczkowie narciarscy i Sebastian Karpiel z zespołem Zakopower, Dawid Kwiatkowski, Kuba Wojewódzki.

W nowej, obecnej reklamie Play Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński tańczą, śpiewając przy tym piosenkę „Just the two of us” Billa Withersa. Kurdej-Szatan podkreśla, że w Play duety są najlepsze i płacą mniej. Kampania reklamuje, że w planie M taryfy Duet Play są dostępne smartfony Huawei P30 Lite (z dopłatą 50 zł miesięcznie) i Huawei Y6s (z dopłatą 10 zł) przy jednoczesnym podpisaniu umów przez dwóch klientów.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe) oraz MSL (public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska