"Medialność Brandu" zarejestrowana

On Board PR rejestruje w Urzędzie Patentowym "Medialność Brandu"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma On Board PR zgłosiła do Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej wniosek w sprawie udzielenia prawa ochronnego na znaki towarowe: medialność produktu oraz  medialność brandu.

Medialność produktu i brandu, zjawiska określone i zbadane po raz pierwszy przez firmę On Board PR, to cechy decydujące o stopniu popularności produktu oraz marki w środkach masowego przekazu. Cechy te zostały przez firmę On Board PR pogrupowane w sześć głównych wymiarów. Dokonując oceny, w jakim stopniu produkt oraz marka są medialne, analizuje się je pod kątem poszczególnych wymiarów, jak m.in.: wsparcie autorytetu, unikatowość, informacje o produkcie.

"Medialność Brandu zwraca uwagę, że popularność medialna marki może być elementem strategicznego  planowania marketingowego i powinna dotyczyć etapu prac projektowych jeszcze przed wprowadzeniem produktu na rynek." - mówi Norbert Ofmański, Dyrektor Zarządzający On Board PR.

Medialność Brandu oraz Produktu to zestaw unikatowych charakterystyk brandu i produktu, który - podobnie jak Unique Selling Position w działaniach marketingowych, - pozwala je wyróżnić w działaniach skierowanych do mediów. Bardzo ważną cechą medialności jest przy tym operowanie bardzo konkretnym zestawem narzędzi i technik służących kształtowaniu popularności brandu oraz produktu w mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej