Melissa nowym klientem agencji Pret-a-Porter PR

Marka obuwia Melissa powierzyła działania z zakresu obsługi komunikacyjnej agencji Pret-a-Porter PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podjętej współpracy, agencja odpowiada za relacje z mediami modowymi i lifestylowymi. Wybrane wzory marki będą dostępne dla mediów w showroomie Prêt-à-Porter PR przy ulicy Mokotowskiej.

Strony nie zdradzają szczegółów współpracy.

Marka Melissa założona w 1979 roku w Brazylii. Firma wdraża strategię „100% Real Plastic”, zakładającą  produkcję wyrobów całkowicie wolną od zwierzęcych materiałów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów