Metro: Każdy ma swój wyraz

Pod hasłem "Każdy ma swój wyraz" rozpoczyna się kampania reklamowadziennika "Metro". Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa "Metra" ma charakterwizerunkowy. Wykorzystywany w niej żartobliwy przekaz pod hasłem"Każdy ma swój wyraz" podkreśla oryginalność tego dziennika.

Akcja jest prowadzona w prasie ("Metro" i "Gazeta Wyborcza"),radiu (Tok FM, Złote Przeboje i Roxy), internecie (Gazeta.pl) orazna outdoorze (backlighty, billboardy i citylighty AMS, spoty naekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra). Kreację imediaplan kampanii przygotował zespół "Metra".

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej