Michał Cabaj: z Powerbike do Skody

Michał Cabaj dołączył do działu PR Volkswagen Group Polska (Skoda), obejmując stanowisko specjalisty ds. projektów marketingowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Cabaj będzie zajmował się budowaniem wizerunku marki Skoda. W ramach zespołu PR będzie odpowiedzialny m. in. za takie projekty jak Skoda Auto Muzyka (muzyczny konkurs młodych talentów), Skoda Autolab i sponsoring sportowy, a także za współpracę z dziennikarzami.

Przed rozpoczęciem pracy dla Volkswagen Group Polska, Cabaj zajmował się marketingiem w firmie Powerbike, która jest dystrybutorem i importerem odzieży oraz akcesoriów motocyklowych. Uczestniczył również w tworzeniu sieci sklepów motocyklowych Motorismo.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej