Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Michał Glapiński został dyrektorem zarządzającym agencji Interactive Solutions (sieć Saatchi & Saatchi), zastępując Marka Palaka. Z firmą związany jest od ośmiu lat.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions
Michał Glapiński, dyrektor zarządzający Interactive Solutions

Do zadań Glapińskiego będzie należało rozwijanie współpracy Interactive Solutions w ramach sieci Saatchi & Saatchi, a także współpraca bezpośrednio z klientami.

- Moim najbliższym zadaniem jest zacieśnianie współpracy z biurami Saatchi & Saatchi, z którymi już współpracujemy (Nowy Jork, Genewa, Moskwa i Budapeszt) i stworzenie optymalnego modelu obsługi w kolejnych. To samo dotyczy naszej regionalnej i globalnej relacji z największym bezpośrednim klientem, Procter & Gamble. Dzięki tym doświadczeniom możemy oferować optymalnie dopasowane rozwiązania z uwzględnieniem charakterystyki lokalnych rynków, a także jeszcze lepiej pracować nad regionalnymi strategiami - powiedział Michał Glapiński.

Ostatnio Michał Glapiński kierował jako group account director interdyscyplinarnym zespołem agencji Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions obsługującym marki Procter & Gamble w Europe Środkowej (więcej na ten temat). Z Interactive Solutions związany jest od ośmiu lat.

Na stanowisku dyrektora zarządzającego Interactive Solutions Glapiński zastąpił Marka Palaka, który ma dalej pracować w sieci Saatchi & Saatchi. Firma nie zdradza za co będzie odpowiadał.

Przypomnijmy, że we wrześniu prezesem grupy Saatchi & Saatchi Polska został Piotr Morkowski (więcej na ten temat).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej