Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum

Michał Imbierowicz, executive creative director w agencji Havas Worldwide Warsaw, będzie jedynym Polakiem w jury tegorocznego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Imbierowicz jedynym polskim jurorem na Golden Drum
Michał Imbierowicz

Michał Imbierowicz będzie oceniać prace w kategorii Single Channel, czyli reklam zrealizowanych z wykorzystaniem jednego kanału komunikacji.

Temu zespołowi jurorskiemu przewodniczyć będzie Chavo D'Emilio, dyrektor kreatywny w agencji McCann Worldgroup Latin America & the Caribbean, prezes McCann Buenos Aires.

Przewodniczącym jury oceniającego prace w kategorii Multi Channel (wiele kanałów dotarcia) będzie Geoffrey Hanston, chief creative officer i współzałożyciel agencji Happiness.

XXII edycja Golden Drum odbędzie się w dniach 13-16 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]