Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos

Michał Leszczyński objął funkcję dyrektora strategicznego w agencji San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji MSL Group.

km
km
Udostępnij artykuł:
Michał Leszczyński: z MSL Group do San Markos

Michał Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako client service director, new business director i strategy director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8 i MSL Group.

Przygotowywał oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK i BMW.

Leszczyński ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej, jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii