Michał Lewandowski: z Grupy Walk na strategy directora Mint Media

Michał Lewandowski objął funkcję strategy directora w agencji social mediowej Mint Media, zastępując Magdalenę Pakulską-Modrzejewską. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Walk, Young & Rubicam i Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michał Lewandowski: z Grupy Walk na strategy directora Mint Media
Michał Lewandowski

Lewandowski jako strategy director Mint Media będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji agencji w zakresie strategii digitalowej, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych. Do jego zadań będzie należało poszerzenie i wzmocnienie oferty dla klientów.

Poprzednio tę funkcję przez 5 lat pełniła Magdalena Pakulska-Modrzejewska. Obecnie w ramach zmian w agencji odchodzi z niej.

Michał Lewandowski przez ostatnie trzy lata zarządzał działem social media w Grupie Walk. Współpracował tam z takimi klientami jak Nikon, Jutrzenka-Colian (Grześki) czy Domino’s Pizza.

Wcześniej pracował m.in. w agencjach Young & Rubicam oraz Burson-Marsteller (w oddziałach w Brukseli i Warszawie).

Z branżą reklamową jest związany od sześciu lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji