Microsoft uruchamia nową wersję portalu MSN

Po raz pierwszy od ponad 10 lat Microsoft zdecydował się nagruntowną przemianę swojego portalu MSN.com. Jej głównym celem byłouproszczenie korzystania z serwisu, czego domagali się samiużytkownicy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na pierwszy rzut oka dwie najważniejsze zmiany to o połowęmniejsza liczba linków znajdujących się na głównej stronie MSN oraztło, którego kolor został zmieniony z niebieskiego na biały.

Odnośniki zostały pogrupowane w sześć kategorii: "newsy","rozrywka", "sport", "pieniądze", "styl życia" oraz "więcej".

W serwisie została umieszczona także nowa kolumna poświęconaserwisom społecznościowym Facebook i Twitter oraz większe polewyszukiwania, mające zachęcić większą liczbę użytkowników dokorzystania z wyszukiwarki Bing. W tym celu zmienione zostałorównież logo MSN, tak aby było bardziej podobne do logo Bing.

Dostęp do nowej wersji portalu, której podgląd można obejrzećpod adresem www.msn.com/preview.aspx, majak na razie ograniczona liczba internautów z USA. Każdego miesiącaodwiedza ją tam około 100 milionów osób (ok. 600 mln na całymświecie). Szerokiemu gronu ma ona zostać udostępniona w ciągunajbliższych kilku miesięcy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska