„Miliard sprzedanych butelek” w kampanii Absolwenta

W punktach sprzedaży trwa kampania promocyjna wódki Absolwent. Akcja przebiega pod hasłem „Miliard sprzedanych butelek”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej obecnie promocji wódki Absolwent jej producent chce podziękować konsumentom, dzięki którym marka jest od 15 lat obecna na polskim rynku, sprzedając się w tym czasie w ilości ponad miliarda butelek. W ramach kampanii w sklepach detalicznych dostępne są m.in. ulotki informacyjne z mapą Polski utworzoną z butelek Absolwenta oraz zawieszki na butelki, papier pakowy, długopisy i koszulki z hasłem „Miliard sprzedanych butelek”. Ponadto odbywają się animacje z hostessami, które klientom kupującym wódkę Absolwent przekazują kieliszki z logo marki oraz foldery prezentujące najważniejsze nagrody, jakimi została ona odznaczona.

Promocja obejmuje 17,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego i nowoczesnego w całej Polsce. Kampania potrwa do końca czerwca.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej