Miłosz Jacyna head of social media and content w albo albo

Do zespołu agencji kreatywnej albo albo dołączył Miłosz Jacyna, obejmując funkcję head of social media and content. Ostatnio pracował w K2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Miłosz Jacyna head of social media and content w albo albo
Agata Twardowskka i Miłosz Jacyna

W agencji albo albo, w roli partnera wspólnie z Agatą Twardowską, współzałożycielką i managing director agencji, Miłosz Jacyna zajmie się strategią dostarczania digital contentu i aktywacji dla marek w kategorii lifestyle & entertainment.

Jacyna z branżą reklamową jest zawodowo związany od 9 lat. Przez ostatnie 5 lat pracował w grupie K2, w której zaczynał jako social media manager, zaś przed przejściem do albo albo pełnił funkcję social media directora w agencji K2. Przez ten czas zarządzał zespołem paid social oraz rozwijał kompetencje contentowe. W ramach grupy K2 prowadził działania dla marek takich jak: Desperados, Sephora, CostaCoffee, H&M, Bols, Mountain Dew czy Samsung.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber