Mindshare Polska obronił budżet mediowy HJ Heinz

Dom mediowy Mindshare Polska nadal będzie zajmował się obsługą mediową budżetu reklamowego firmy HJ Heinz Polska. W efekcie wygranego przetargu umowa została przedłużona o rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mindshare Polska tak jak w poprzednich latach będzie zajmować się doradztwem strategicznym, planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych oraz realizacją kampanii w internecie dla marek Pudliszki i Heinz produkowanych przez HJ Heinz Polska. W domu mediowym odpowiada za to zespół Anny Bieńkowskiej.

Mindshare pracuje dla HJ Heinz nieprzerwanie od 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?