Będą rządowe kampanie o wypadkach z motocyklistami i tzw. korytarzach życia

Ministerstwo Infrastruktury przeprowadzi w tym roku dwie kampanie. Pierwsza będzie dotyczyć kształtowania świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych. Druga będzie zwracać uwagę na tzw. korytarze życia. Właśnie ruszył przetarg na wybór agencji, które zajmą się tymi działaniami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzania działań promocyjnych w internecie filmu (szczególnie w serwisach i mediach społecznościowych).

Celem spotu jest kształtowanie świadomości dotyczącej problematyki wypadkowości motocyklistów w relacji z kierowcami samochodów osobowych oraz zachęcania odbiorców do przestrzegania przepisów ruchu drogowego w zakresie praw obowiązków kierujących autami osobowym i motocyklami.

Druga część dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) interaktywnego filmu internetowego (viral marketing) o długości od 45 do 60 sekund oraz zaplanowania i przeprowadzanie działań w internecie. Ten spot ma promować prawidłowe tworzenie tzw. korytarza życia na drogach szybkiego ruchu oraz wynikające z tego korzyści.

Kampania dotycząca motocyklistów będzie realizowana do 20 czerwca br., a ta dotycząca korytarza życia - do końca października br.

Agencje mogą składać oferty do 15 kwietnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski