Miś Paddington we wzruszającej świątecznej reklamie Marks & Spencer (wideo)

Bohaterem tegorocznej świątecznej kampanii brytyjskiej sieci sklepów Marks & Spencer jest miś Paddington. Kreację przygotowała londyńska agencja Grey.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Miś z kultowego filmu familijnego został wybrany na bohatera kampanii reklamowej nieprzypadkowo -  pod koniec grudnia tego roku na ekrany kin wchodzi „Paddington 2”– kolejna część przygód uroczego niedźwiadka.

Trwająca ponad półtora minuty reklama zabiera nas w magiczny świat Paddingtona, wyjęty wprost z filmu. Wyrwany ze snu Miś spotyka na dachu swojego domu włamywacza, który chce go okraść. Paddington, widząc go z workiem prezentów, bierze go za.. Świętego Mikołaja. Zabiera zaskoczonego złoczyńcę w podróż po okolicy, zwracając po drodze skradzione przez niego upominki prawowitym właścicielom. Bohaterowie w czasie wędrówki zostają przyjaciółmi.

Reklama ma jeden mankament – we fragmencie, kiedy przestępca przytula niedźwiadka po zakończonej wycieczce, zamiast wyrazów wdzięczności słychać… „f***  you, little bear” (fragment zaczyna się od 1:10 minuty nagrania).

- Paddington czaruje dzieci i dorosłych na całym świecie od ponad 60 lat, dlatego nie mogliśmy odrzucić szansy przeniesienia jego cudownie ujmującego, brytyjskiego charakteru w sam środek naszej świątecznej kampanii – mówi Patrick Bousquet-Chavanne, w M&S odpowiedzialny za marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"