Młodzieżowa oferta Clear Channel Poland i Radiostacji

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland i RRM Dom Sprzedaży Radia - wprowadzają wspólną ofertę pod nazwą School&Music.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Oferta adresowana jest do tych reklamodawców, którzy kierują swoje produkty i usługi do osób w wieku 15-24 lat.

Nowy produkt będzie dostępny w sprzedaży od 22 sierpnia 2005 r.

W ofercie School&Music znalazły się:- nośniki reklamowe Clear Channel Poland zlokalizowane w  szkołach i na uczelniach, łącznie 769 powierzchni reklamowych na ławkach i stojakach rowerowych oraz- 189 emisji na antenie Radiostacji w ekskluzywnych 1-spotowych blokach reklamowych w prime time dla grupy docelowej.

"Zachęceni sukcesem sieci City Young, wspólnie z RRM, stworzyliśmy School&Music - produkt zapewniający wysoka częstotliwość kontaktów z precyzyjnie określonym i bardzo atrakcyjnym dla reklamodawcy odbiorcą - uczącą się młodzieżą. Łącząc media bliskie grupie celowej umożliwiamy reklamodawcy realizację kampanii wpisanej w styl życia młodzieży" - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej