Mniej Internautów w Polsce

Z internetu korzysta 28,2 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat - wynika z najnowszych badań NetTrack.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W poprzednim badaniu 28,3% osób zadeklarowało, że korzysta z internetu co najmniej raz w miesiącu.

Ponad połowa spośród użytkowników internetu (50,7 proc.) korzysta z internetu codziennie lub prawie codziennie, a 24,8 proc. kilka razy w tygodniu. Raz na tydzień korzysta z internetu 13,5 proc. badanych.Od jak dawna korzystasz z internetu?  od 1 miesiąca0,9%  od 2-3 miesięcy2,3%  od 4-6 miesięcy6,6%  od 7-12 miesięcy13,1%  powyżej 1 roku do 2 lat19,1%  powyżej 2 lat do 3 lat18,6%  powyżej 3 lat do 5 lat23,7%  powyżej 5 lat12,0%  trudno powiedzieć3,6%

Jak często korzystasz z internetu?  codziennie lub prawie codziennie50,7%  kilka razy w tygodniu24,8%  raz na tydzień13,5%  kilka razy w miesiącu7,3%  raz na miesiąc2,5%  rzadziej niż raz na miesiąc1,2%

Z badania wynika, że Polacy najczęściej korzystają z internetu w domu (65,3 proc.), w pracy (22,6 proc.) oraz na uczelni lub w szkole (21,8 proc.).

Gdzie korzystasz z internetu  w domu65,3%  w pracy22,6%  w szkole / na uczelni21,8%  u znajomych14,5%  w kawiarni internetowej, sklepie komputerowym11,2%  w innym miejscu1,2%

Najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest portal Onet.pl, który 73,8 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca.

Którą stronę internetową odwiedził w ciągu miesiąca?  ONET (www.onet.pl)73,8%  WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)62,0%  GOOGLE (www.google.pl)56,6%  GADU-GADU (www.gadugadu.pl)42,5%  INTERIA.PL (www.interia.pl)42,3%  ALLEGRO (www.allegro.pl)37,2%  IDEA (www.idea.pl)19,6%  PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)16,7%  PORTAL O2 (www.o2.pl)16,6%  ERA (www.era.pl)13,6%

Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (62 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Google.pl (56,6 proc.), Gadu-Gadu (42,5 proc.), Interia.pl (42,3 proc.), Allegro.pl (37,2 proc.), Idea.pl (19,6 proc.).

Znajomość spontaniczna   ONET (www.onet.pl)79,1%   WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)70,1%   INTERIA.PL (www.interia.pl)49,8%   GOOGLE (www.google.pl)45,1%   GADU-GADU (www.gadugadu.pl)33,7%   ALLEGRO (www.allegro.pl)28,5%   O2 (www.o2.pl)16,1%   PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)13,8%   IDEA (www.idea.pl)11,2%   KOMPUTER ŚWIAT (www.komputerswiat.pl)9,5%

Badanie przeprowadzono między marcem a majem 2005 roku przez firmę SMG/KRC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK