Mniej Internautów w Polsce

Z internetu korzysta 28,2 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat - wynika z najnowszych badań NetTrack.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W poprzednim badaniu 28,3% osób zadeklarowało, że korzysta z internetu co najmniej raz w miesiącu.

Ponad połowa spośród użytkowników internetu (50,7 proc.) korzysta z internetu codziennie lub prawie codziennie, a 24,8 proc. kilka razy w tygodniu. Raz na tydzień korzysta z internetu 13,5 proc. badanych.Od jak dawna korzystasz z internetu?  od 1 miesiąca0,9%  od 2-3 miesięcy2,3%  od 4-6 miesięcy6,6%  od 7-12 miesięcy13,1%  powyżej 1 roku do 2 lat19,1%  powyżej 2 lat do 3 lat18,6%  powyżej 3 lat do 5 lat23,7%  powyżej 5 lat12,0%  trudno powiedzieć3,6%

Jak często korzystasz z internetu?  codziennie lub prawie codziennie50,7%  kilka razy w tygodniu24,8%  raz na tydzień13,5%  kilka razy w miesiącu7,3%  raz na miesiąc2,5%  rzadziej niż raz na miesiąc1,2%

Z badania wynika, że Polacy najczęściej korzystają z internetu w domu (65,3 proc.), w pracy (22,6 proc.) oraz na uczelni lub w szkole (21,8 proc.).

Gdzie korzystasz z internetu  w domu65,3%  w pracy22,6%  w szkole / na uczelni21,8%  u znajomych14,5%  w kawiarni internetowej, sklepie komputerowym11,2%  w innym miejscu1,2%

Najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest portal Onet.pl, który 73,8 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca.

Którą stronę internetową odwiedził w ciągu miesiąca?  ONET (www.onet.pl)73,8%  WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)62,0%  GOOGLE (www.google.pl)56,6%  GADU-GADU (www.gadugadu.pl)42,5%  INTERIA.PL (www.interia.pl)42,3%  ALLEGRO (www.allegro.pl)37,2%  IDEA (www.idea.pl)19,6%  PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)16,7%  PORTAL O2 (www.o2.pl)16,6%  ERA (www.era.pl)13,6%

Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (62 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Google.pl (56,6 proc.), Gadu-Gadu (42,5 proc.), Interia.pl (42,3 proc.), Allegro.pl (37,2 proc.), Idea.pl (19,6 proc.).

Znajomość spontaniczna   ONET (www.onet.pl)79,1%   WIRTUALNA POLSKA (www.wp.pl)70,1%   INTERIA.PL (www.interia.pl)49,8%   GOOGLE (www.google.pl)45,1%   GADU-GADU (www.gadugadu.pl)33,7%   ALLEGRO (www.allegro.pl)28,5%   O2 (www.o2.pl)16,1%   PORTAL GAZETA (www.gazeta.pl)13,8%   IDEA (www.idea.pl)11,2%   KOMPUTER ŚWIAT (www.komputerswiat.pl)9,5%

Badanie przeprowadzono między marcem a majem 2005 roku przez firmę SMG/KRC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały