"Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz

Łowicz rusza z nową kampanią, prezentując najnowszą linię niskokalorycznych dżemów. Przygotowały ją DDB i Starcom.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz
fot. materiały prasowe

W spocie bohaterka odmawia sobie pysznego naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza – a rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz, dzięki któremu łyżka dżemu (20g) to tylko 6 kcal.

Nowe dżemy Łowicz

Kampania marki jest szeroko zasięgowa i obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.

Za kreację odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakup mediów Starcom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa