„Mniej znaczy więcej!” w kampanii napojów Fortuna (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napoje marki Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku. Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania napojów Fortuna o wysokiej zawartości soku (60 proc.) podkreśla, że są one wyjątkowym połączeniem soku z naturalną wodą mineralną, nie mają dodatku cukru i słodzików oraz zawierają o 30 proc. mniej kalorii niż napoje słodzone cukrem. Hasło główne akcji to „Mniej znaczy więcej!”.

grafika

Działania reklamowe - zaplanowane na 2,5 miesiąca - obejmują telewizję (ok. 10 tys. emisji reklamy w 70 największych stacjach), prasę (czołowe magazyny kobiece, o życiu gwiazd i modzie), internet (bannery, reklamy w wyszukiwarkach, spoty w serwisach VoD), outdoor (citylighty, nośniki w metrze, autobusach i tramwajach w 8 największych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Opakowania nowych napojów Fortuna (dostępnych w sprzedaży od kwietnia br.) zaprojektowała agencja CzteryCzwarte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?