Mobile Connect jest usługą, która umożliwia identyfikację użytkownika z wykorzystaniem telefonu komórkowego. Użytkownicy będą mogli skorzystać z Mobile Connect przy logowaniu do serwisów internetowych, serwisów bankowych czy autoryzacji transakcji odchodząc od tradycyjnych rozwiązań opartych na jednorazowych hasłach SMS.
Rozwiązanie Mobile Connect zapewnia operator sieci mobilnej w oparciu o swoją infrastrukturę, jednak z pominięciem otwartego kanału komunikacji, jakim są usługi transmisji danych, co w znaczny sposób ma zwiększać bezpieczeństwo danych.
Użytkownik nie musi korzystać ani być w zasięgu usług internetowych operatora, nie musi też posiadać telefonu, który je obsługuje. T-Mobile zapewnia, że do korzystania z Mobile Connect wystarczy najprostszy telefon. Dzięki możliwości ustawienia potwierdzania kodem PIN (jednym dla wszystkich serwisów) usługa ma gwarantować wyższy komfort, a przede wszystkim wyższy poziom bezpieczeństwa niż popularne kody SMS-owe.

Jako pierwsi z możliwości Mobile Connect mogą skorzystać abonenci T‑Mobile logujący się za pośrednictwem komputera do serwisu granienaczekanie.pl. Według operatora zamiast dotychczasowego hasła wystarczy, że użytkownik wybierze logowanie z Mobile Connect, w miejscu loginu wpisze swój numer telefonu i użyje przycisku „Zaloguj się z Mobile Connect”.
Na ekranie telefonu wyświetlony zostanie komunikat, tzw. push. Klikając na OK użytkownik potwierdzi chęć logowania do serwisu na komputerze. Chwilę później nastąpi automatyczne odświeżenie strony i przejście do serwisu.
T-Mobile Polskie nie informuje kiedy opcją Mobile Connect zostaną objęte także inne serwisy i usługi.
Dajcie spokój Gnyp to ignorant robiacy marnej jakości serwisiki/blogi. Znawca technowinek z koziej dupy. Takich dziś mamy znawców
Nie uciekł tylko go wywalili
Uciekł przed cięciami.