Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito

Firma LPP w kampanii reklamowej promującej kolekcję marki odzieżowej Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 korzysta z wizerunku Brygidu „Bree” Naumowicz i Julity Formelli.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito

Najnowsza kampania autorstwa Sonii Szóstak prezentuje eleganckie, wieczorowe sylwetki sfotografowane na tle architektury miasta. W reklamach zwrócono uwagę na kobiece sukienki, błyszczące bluzki, płaszcze i lśniące dodatki. Bohaterkami kampanii na sezon jesienno-zimowy zostały Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella.

grafika

W kolekcji Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 dominują dwa mocne kolor: granat i fiolet, które pojawiają się zarówno w wersji total look jak i pojedynczych akcentów.

grafika

Część kolekcji Mohito jesień-zima 2017/2018 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym www.mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.

grafika

Autorką sesji zdjęciowej, którą zrealizowano na potrzeby kampanii jest Sonia Szóstak. Produkcją zajęli się Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk z AFphoto. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada dział marketingu marki Mohito.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana