Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)

Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola należącej do Metsa Tissue. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje IQ Marketing, VML Poland i Initiative Media Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)

Koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Rozwiązaniem na każdy z nich mają być papiery i ręczniki papierowe Mola.

Bohaterami humorystycznych spotów są maskotki: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino. Każda z nich ma swój charakter i kryje w sobie historię umiejscowioną w innej części domu (np. w łazience, kuchni).

Aby otrzymać Upsa należy kupić trzy dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.

Komunikacja reklamowa promocji obejmuje materiały POS, radio i internet (m.in. 15-sekundowe spoty prezentujące humorystyczne scenki z udziałem Upsów).

Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję maskotek i filmów do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiada VML Poland, kampanię radiową planuje Initiative Media Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana