Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł

Firma Moliera2 zawarła umowę sprzedaży za 3 mln zł sklepu internetowego Mamissima z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i rodziców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł

Cena 3 mln zł za Mamissima zostanie przekazana Moliera2 w ratach do 25 lutego 2024 roku.

Zgodę na tę transakcję walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki wyraziło w połowie lipca br.

Do Moliera2 należy kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem ( br. firma w centrum Warszawy uruchomiła pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein) oraz sklepy internetowe z odzieżą.

W zeszłym kwartale przychody Moliera2 zwiększyły się rok do roku o 13,9 proc. do 30,83 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 166 proc. i stanowiły już 21 proc. sprzedaży detalicznej.

Przy wzroście kosztów operacyjnych o 14,5 proc. do 30,75 mln zł zysk operacyjny zmalał z 217,3 do 81,2 tys. zł, a zysk netto - z 534,8 do 8 tys. zł. W ujęciu półrocznym miała 3,07 mln zł straty netto, wobec 278,9 tys. zł zysku rok wcześniej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?