Monika Czerska i Edward Ruszczyc w Brightness Creative Studio

Monika Czerska objęła funkcję dyrektora zarządzającego, a EdwardRuszczyc - dyrektora kreatywnego w agencji Brightness CreativeStudio. Zastąpili na tych stanowiskach Piotra Krasnodębskiego iMarcina Miłosławskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Monika Czerska jako dyrektora zarządzający Brightness CreativeStudio będzie kierować planowaniem i realizacją strategiisprzedażowo-marketingowej agencji oraz zarządzać jej bieżącądziałalnością, w tym nadzorować pracę wszystkich działów i politykęHR. Czerska w branży reklamowej pracuje od 10 lat, m.in. w TBWAWarsaw, Leo Burnett Warsaw i Gruppa66 Ogilvy, a przez ostatnie 3lata pełniła funkcję kierownika działu marketingu w GetHouseDeveloper. Na stanowisku dyrektora zarządzający Brightness CreativeStudio zastąpiła Piotr Krasnodębskiego, który odchodzi z firmy.

Z kolei Edward Ruszczyc jako dyrektor kreatywny będzieodpowiadał za planowanie, koordynację i nadzór nad wszystkimipracami związanymi z procesem kreacji oraz za koordynacjęwspółpracy między działami agencji i współpracownikamizewnętrznymi. Ruszczyc to założyciel Brightness Creative Studiowracający obecnie do firmy na stanowisko zwolnione przez MarcinaMiłosławskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami