Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb

Monika Rojczyk dołączyła do zespołu AdSeo w agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, obejmując funkcję specjalisty SEM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb
Monika Rojczyk

W Grupie Adweb Monika Rojczyk będzie odpowiedzialna za obsługę i monitorowanie systemów reklamowych, obsługę systemów statystyk, przygotowywanie raportów, ofert, wycen i analizę efektów.

Rojczyk certyfikowanym specjalistą Google Adwords. Od kilku lat zajmuje się realizacją kampanii linków sponsorowanych, poprzednio pracowała jako freelancerka.

Ukończyła studia z zakresu systemów informatycznych i baz danych w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"