Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb

Monika Rojczyk dołączyła do zespołu AdSeo w agencji marketingu zintegrowanego Grupa Adweb, obejmując funkcję specjalisty SEM.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Rojczyk wzmacnia AdSeo w Grupie Adweb
Monika Rojczyk

W Grupie Adweb Monika Rojczyk będzie odpowiedzialna za obsługę i monitorowanie systemów reklamowych, obsługę systemów statystyk, przygotowywanie raportów, ofert, wycen i analizę efektów.

Rojczyk certyfikowanym specjalistą Google Adwords. Od kilku lat zajmuje się realizacją kampanii linków sponsorowanych, poprzednio pracowała jako freelancerka.

Ukończyła studia z zakresu systemów informatycznych i baz danych w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]