MullenLowe MediaHub obsługuje budżet mediowy Warszawy

W lipcu rozstrzygnął się przetarg mediowy ogłoszony przez miasto stołeczne Warszawa. Budżet zdobył dom mediowy MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

MullenLowe MediaHub zajmie się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii informacyjnych miasta. Przetarg obejmował zakup prasy, radia i działań w internecie. Umowę podpisano na dwa lata. Po stronie agencji za działania odpowiada Justyna Djula.

Poza MullenLowe MediaHub klient brał pod uwagę oferty Media Group i Effective Media. Do przetargu zgłosiło się łącznie 6 podmiotów. Postępowanie ogłoszono 17 kwietnia br., otwarcie ofert nastąpiło 29 maja.

W ostatnich tygodniach Miasto st. Warszawa prowadziło kilka akcji informacyjnych, głownie z obszarów kultury i zdrowia. W kampanii "Kultura leczy" zachęcano do korzystania ze stołecznej oferty placówek kulturalnych. Z kolei w akcji społecznej „Projekt Test: Wszyscy testują się na HIV” propagowano wykonywanie badań na obecność wirusa HIV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"