MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono. Pierwszym elementem rozpoczętej współpracy będzie kampania świąteczna.

Jak podaje marketer, o wyborze MullenLowe MediaHub zdecydowały wysokie kompetencje digitalowe, rozbudowana analiza zachowań internautów w czasie COVID19 oraz prezentacja sektora VOD.

W kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video oraz VOD w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak,  head of digital client service MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?