MullenLowe Warsaw przygotował kampanię Instant Eraser Maybelline New York

Korektor Instant Eraser od Maybelline New York (L’Oréal Polska) debiutuje w największych ogólnopolskich stacjach. Telewizyjną kampanię wspieraną działaniami digital przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw przygotował kampanię Instant Eraser Maybelline New York

Spot 15-sekundowy jest adaptacją wykorzystywanej globalnie produkcji i można go zobaczyć w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN, a także w internecie. Oprócz zakomunikowania jego benefitów (kryje, koryguje, konturuje), w spocie powołano się na opinie użytkowniczek z serwisu Wizaż.pl: 99 proc. Polek potwierdza: Skutecznie kryje cienie pod oczami.*

Ponadto na Instagramie, Tik Toku i YouTube obok hero wideo pokazywany jest film z udziałem aktorki Olgi Kalickiej, modelki Sylwii Butor oraz influencerek - Agi Savy i Beatyvtricks. - W strategii marki advocacy jest kluczowe - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska. - Chcemy stawiać w centrum konsumentki, słuchać tego co mówią. A dzięki temu mówić ich językiem i odpowiadać na te potrzeby - dodaje Getmanchuk.

Pierwszą telewizyjną kampanię Instant Eraser Maybelline New York MullenLowe Warsaw realizuje w efekcie wygranego przetargu. Dla właściciela marki, L’Oréal Polska, pracuje od 2017 roku. W ubr., agencja wygrała przetarg na obsługę digital Maybelline New York i od tamtej pory zrealizowała, dla tej marki dziesięć digitalowych kampanii. Influencerów na jej potrzeby zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavamaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]