Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin

Od 6 lutego Multikino we współpracy z marką Wedel wprowadziło kartę „Rodzina do Kina”, dzięki której członkowie rodzin będą mogli kupować tańsze bilety na wybrane seanse. Promocję oferty w mediach przygotowały dział marketingu Multikina i Fish Ladder.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin

Aby przystąpić do programu, należy kupić kartę za złotówkę i aktywować ją na stronie Multikina. Dzięki niej każdy członek rodziny ma prawo do zakupu biletu ulgowego.

Karta może być użyta tylko w przypadku wizyty co najmniej dwóch członków rodziny w kinie - rodzica z dzieckiem do lat 18. Maksymalnie z promocji może skorzystać 7 osób - dwójka rodziców i pięcioro dzieci

Oferta obowiązuje na wszystkie filmy poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Ponadto karta umożliwia zakup zestawu barowego tzw. „Rodzinnego” w niższej cenie, a także uprawnia do zniżki 25 proc. przy zakupie wybranych maskotek z oferty Multishop.

- Rodziny to bardzo ważna grupa widzów dla Multikina. Z myślą o rodzicach, ale również dzieciach przygotowaliśmy kompleksową ofertę kinową. Dzięki niej rodziny skorzystają ze zniżek na bilety, rodzinne zestawy barowe, zabawki. Dzieci zaprosimy do niezwykłego świata stworzonego specjalnie dla nich i przedstawimy przygody bohaterów po drugiej stronie ekranu kinowego - mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, dyrektor marketingu Multikina.

Promocja wspierana jest kampanią reklamową w radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN oraz wybrane stacje TV dziecięce), prasie (m.in. Newsweek, Gazeta Wyborcza „Co jest Grane”, Party, Viva), internecie (m.in. Filmweb, Onet), oraz działania na rynkach lokalnych. Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami, zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy Rodzina do Kina pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych sieci.

W komunikacji wykorzystano troje bohaterów, których zawody związane są z przemysłem filmowym - Volta (uczennica szkoły kaskaderów), Lens (operator filmowy) i Maestro (reżyser).

Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder – kreatywne studio Platige Image. Media zakupił dział marketingu Multikina.

concept/creative strategy Fish Ladder
 
director
 Tobiasz Piątkowski
 
story 
Tobiasz Piątkowski
 
executive producer 
Marta Staniszewska
 
concept artists 
Jakub Szczęśniak
 Tobiasz Piątkowski
 Maciej Rębisz
 
2D artists

Wiesław Skupniewicz
 Ciurska Karolina
 Maciej Rębisz
 Katarzyna Lewandowska
 Szymon Kuczmierczyk
 
postproduction producer 
Katarzyna Kopczyńska
 
CG supervisor 
Paweł Ruszkiewicz
 Łukasz Kubiński
 
CG production supervisor
 Mariusz Radomski
 
3D artists
 Łukasz Kubiński
 Waldemar Nalepa
 Marcin Muszyński
 Katarzyna Seńczuk
 Monika Migdalska
 Karina Zając

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję