Multikino tworzy dział sprzedaży specjalnej i sponsoringu

Multikino wyodrębniło ze swojego biura reklamy dział sprzedażyspecjalnej i sponsoringu. Nową strukturą kieruje Joanna Zmysłowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Multikino z biura reklamy, rozbudowanego w lipcu przezpołączenie działów marketingu i reklamy, wyodrębniło działsprzedaży specjalnej i sponsoringu. Nowa struktura będzie zajmowaćsię obsługą klientów specjalnych, wspieraniem sprzedaży całegobiura reklamy (przez opracowywanie ofert specjalnych i promocjęsprzedaży) oraz pozyskiwaniem sponsorów do akcji niestandardowych iprojektów specjalnych. Szefem działu została Joanna Zmysłowska, ajej zastępcą - Artur Chmielewski.

Jednocześnie do głównej części biura reklamy, kierowanej przezKingę Dołęgę, dołączyło dwóch nowych handlowców. Zwiększony teambędzie koncentrować się przede wszystkim na zintegrowanej oferciereklamowej, a w bliskiej przyszłości m.in. na rozwoju reklamycyfrowej i reklamy 3D.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek