Multilotek na autobusach i tramwajach

W lipcu pod hasłem "Marzenie" ruszyła miesięczna kampania TransitAdvertising realizowana przez CAM Media dla gry liczbowej MultiLotek.W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów ikilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Inne działania poza outdoorem dla Multilotka to: emisja spotutelewizyjnego w TV Polsat i gra internetowa uruchomiona na witrynieinternetowej lotto.pl

Celem całej kampanii jest budowa wizerunku Multi Lotka jako grystwarzającej możliwość codziennej wygranej, dającej możliwośćspełnienia marzeń i radość z gry.

Pomysł kreacji składa się z zestawienia intensywnego żółtegokoloru, zadowolonego człowieka spełniającego swoje pragnienia orazhasła "codziennie wygraj marzenie". Wszystkie zastosowane elementyprzyciągają uwagę i umożliwiają odbiór krótkiego i łatwego dozapamiętania przekazu reklamowego.

Firma CAM Media odpowiedzialna była za produkcję, adaptacjęprojektu reklamy i jej ekspozycję na autobusach i tramwajach. Zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Totalizator Sportowy aagencja Scholz and Friends przygotowała kreację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji