Muniek Staszczyk i Klaudia Szafrańska w muzycznej kampanii Pepsi (wideo)

Rozpoczęła kolejna odsłona akcji „Pepsi Taste the Beat”, w której występują piosenkarze Muniek Staszczyk i Klaudia Szafrańska. Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają agencje BBDO Warszawa, Artegence, OMD Media Direction i Questia Communications Management Consultants.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie Muniek Staszczyk i Klaudia Szafrańska opisują, jak różne osoby doznają wrażeń muzycznych, a towarzyszy im napój Pepsi i kojarzące się z jego identyfikacją wizualną elementy graficzne. Spot promuje limitowaną edycję opakowań Pepsi z hasłami i grafikami o muzyce.

To pierwsza duża kampania reklamowa, w której występuje Muniek Staszczyk. Wiosną ub.r. piosenkarz wspólnie m.in. z Tomaszem Bagińskim, Michałem Łojewskim oraz Albo Inaczej uczestniczył w akcji „Czarna Polana” sponsorowanej przez markę wódki Żubrówka Czarna produkowanej przez CEDC Polska.

 

Nowa reklama Pepsi jest kolejną odsłoną komunikacji pod hasłem „Pepsi Taste the Beat”, w ramach której Klaudia Szafrańska, Kali i PlanBe nagrali piosenkę „Tam Gdzie Wy” (jej produkcją zajął się Sir Mich).

W kampanii biorą też udział dziennikarze muzyczni Gabi Drzewiecka i Piotr Kędzierski.

 

Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się agencje BBDO Warszawa (kreacja reklam ATL), Artegence (działania w internecine), OMD Media Direction (zakup mediów) i Questia Communications Management Consultants (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię