Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski

W pięciu miastach Polski pojawiły się murale nawiązujące do trwającej epidemii koronawirusa. To element kampanii reklamowej Grupy Lotos „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski

Pięć murali zlokalizowanych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu ukazuje powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. Zestawiono na nich obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami.

Projekt powstał we współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu.

grafika

Na muralu w Warszawie zobaczymy Dawida Kubackiego, Kajetana Kajetanowicza we Wrocławiu, a drużynę polskiej reprezentacji w piłce nożnej w Gdańsku. W Poznaniu na wielkiej ścianie  obejrzymy parę długo niewidzących się zakochanych, w Krakowie - babcię, która po raz pierwszy może przytulić swojego wnuka.

grafika

Murale są częścią społeczno-wizerunkowej kampanii Grupy Lotos pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła 1 maja. W jej ramach klienci stacji paliw Lotosu mogą przekazać swoje punkty Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. W telewizji emitowany jest też spot, w którym pojawiają się ambasadorzy, współpracujący z koncernem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję