Milion utworów muzycznych w bibliotece TikToka

Platforma społecznościowa TikTok wprowadza globalną bibliotekę muzyczną z ponad milionem utworów z całego świata. Zbiór ma na celu ułatwić markom znalezienie muzyki, która wzbogaci ich treści, umożliwi zwiększenie zasięgów i  pomoże kreować kolejne trendy na platformie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

TikTok ogłasza wprowadzenie Commercial Music Library (CML), globalnej biblioteki muzycznej zawierającej ponad milion utworów wschodzących oraz dobrze znanych artystów.

W ramach Commercial Music Library ogłoszony został Artist Impact Program, dzięki któremu na platformie znajdą się utwory światowych wykonawców, takich jak Ciara czy Akon. Artyści  otrzymają w ten sposób kolejne źródło dochodu i pieniądze z budżetów reklamowych firm, które wykorzystają ich utwór w swoim wideo na TikToku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscy-internauci-dwie-godziny-dluzej-na-tiktoku-niz-facebooku-wykop-i-blogspot-ze-spadkami ##

Kilkanaście umów dystrybucyjnych

TikTok w toku prac nad zbiorem podpisał umowy dystrybucyjne z kilkunastoma partnerami.  Biblioteka muzyki komercyjnej składa się z globalnej sieci dystrybutorów, wytwórni i wydawców, które połączą artystów z całego świata z markami.

W program zaangażowały się podmioty, takie jak: 411 Music Group, Amadeus Code, Inc, Amuse Inc, Believe, Blowout Inc, Create Music Group, Danal Entertainment Co, Ltd, DistroKid, Downtown Artist & Label Services, Epidemic Sound, Falcon Music, Fuse Adventures in Audio, Heavy Duty, JK Records, Mound Media Inc, Music & New Co., Ltd., PT Musica, Score a Score, Songtradr, Stem Disintermedia, SoundOn, Sub Pop, Thematic Music, Two AM Music Global i Vydia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maria-jeleniewska-gwiazda-tiktok-ile-zarabia-trzy-mieszkania-hiszpania-za-ile-gdzie-kupic ##

- Chcemy wykorzystywać szybkość i skalę cyfrowej reklamy cyfrowej i krótkich form wideo. Naszym celem jest zapewnienie markom rozbudowanej biblioteki muzyki, którą będą mogły wykorzystywać w swoich treściach, jednocześnie otwierając nowe źródła przychodów dla artystów. Chcemy sprawić, by TikTok był miejscem, w którym każdy może znaleźć szansę na dalszy rozwój i mamy nadzieję, że nasze solidne zasoby muzyczne pomogą w tym przedsięwzięciu - komentuje  Bryan Cosgrove, dyrektor ds. muzyki komercyjnej i licencji kreatywnych w TikTok.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej