MySpace rządzi, szybki wzrost Facebook

Serwis społecznościowy MySpace osiągał w całym ubiegłym rokuprzeciętnie 76,35 procenta wizyt na amerykańskim rynku serwisówspołecznościowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na kolejnych miejscach znalazły się: Facebook (12,57 procenta),Bebo (1,24 procenta) oraz BlackPlanet.com (0,87 procenta) -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Hitwise.

Pozostałe 49 monitorowanych przez Hitwise serwisów w tejkategorii zanotowało łącznie 8,97 procenta odwiedzin. Firmabadawcza oparła swoje wyniki na podstawie uśrednionego miesięcznegoudziału serwisów społecznościowych w okresie od stycznia do grudniaminionego roku.

Biorąc pod uwagę sam grudzień 2007, MySpace zanotowało 72,37procenta, Facebook 16,03 procenta, a Bebo 1,09 procenta wizyt wUSA. Pierwszą dziesiątkę uzupełniły: BlackPlanet.com (1,04procenta), Club Penguin (0,8 procenta), Gaiaonline.com (0,76procenta), myYearbook (0,73 procenta), hi5 (0,63 procenta),Classmates (0,55 procenta) oraz Yahoo! 360 (0,54 procenta).

Wśród tej czołowej dziesiątki, najszybszy wzrost pod względemliczby odwiedzających w porównaniu z grudniem 2006 - aż o 407procent - zanotował myYearbook. Drugi był Facebook (wzrost o 51procent), a trzeci Club Penguin (wzrost o 48 procent), podczas gdyMySapce zanotował tutaj 8-procentowy spadek. Wszystkie badaneserwisy zanotowały łącznie w ujęciu rocznym 4-procentowy wzrostliczby odwiedzin.

Z kolei pod względem średniego czasu spędzanego przezużytkowników na stronach serwisów społecznościowych, liderem wgrudniu było Bebo (30 minut i 24 sekundy) przed MySpace (29:36),BlackPlanet.com (25:16), Facebook (19:51) oraz Club Penguin(13:27). Facebook zanotował tutaj najwyższy 100-procentowy wzrost wporównaniu z grudniem 2006, gdy internauci spędzali na jegostronach średnio niecałe 10 minut.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"