MySpace uruchamia nowy system reklamowy

Serwis społecznościowy MySpace stworzył technologię pozwalającą nadostosowywanie reklam do preferencji swoich użytkowników napodstawie informacji jakie umieszczają oni w swoich profilach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje New York Times, nowy system reklamowy MySpace mazwiększać średnio o 80 procent prawdopodobieństwo, że członkowieserwisu klikną w daną reklamę.

Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie (około 110milionów aktywnych użytkowników) pracował nad tym systemem przezostatnie pół roku, a wprowadzenie go w życie planowane jest jeszczetej jesieni.

Według analityków, dzięki nowej technologii MySpace zwiększyswoje miesięczne dochody z 40 milionów obecnie do 70 milionówdolarów w przyszłym roku.

źródło: NYT

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni