N.42 concept agency dla Polskiego Programu Weterynaryjnego

Do grona klientów agencji N.42 concept (dawniej Acha Public Relations) dołączył Polski Program Weterynaryjny - organizacja integrująca rynek usług weterynaryjnych w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

N.42 będzie wspierać Polski Program Weterynaryjny w zakresie kreacji strategii marketingowej programu VetiCover - pakietów profilaktycznych dla zwierząt domowych.

Agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami, działaniami reklamowych i obsługą klienta w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?