Na Ceneo.pl więcej informacji o ocenach i formach dostawy, „czerwone serduszko” na wszystkich urządzeniach

Porównywarka cenowa Ceneo.pl wprowadziła przy ocenach od użytkowników informacje, kiedy zostały dodane. Z kolei zalogowani użytkownicy mają łatwiejszy dostęp do danych o formach wysyłki zakupów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Na Ceneo.pl więcej informacji o ocenach i formach dostawy, „czerwone serduszko” na wszystkich urządzeniach

Teraz internauci na Ceneo.pl czytając komentarz, dostają informację, po jakim czasie od zamówienia produkt został oceniony. - Każdego dnia klienci zostawiają w naszym serwisie setki tysięcy nowych Zaufanych Opinii o produktach i sklepach. Udostępniając nowe dane, zwiększyliśmy ich atrakcyjność. Klienci mogą bowiem jeszcze łatwiej ocenić, czy opinia jest dla nich przydatna - wyjaśnia Karolina Kowal, product owner w serwisie.

Z kolei posiadacze konta na Ceneo.pl, bez dodatkowych ruchów myszką, mogą sprawdzać, czy sklep wyśle do nich produkt za pomocą ulubionej m.in. firmy kurierskiej lub paczkomatu. Wystarczy wskazać taką metodę w swoich ustawieniach a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercem. Ponadto to czerwone serduszko, za pomocą którego zalogowani użytkownicy oznaczają ulubione produkty, jest już dostępne w wersjach Ceneo.pl na wszystkie urządzenia.

- Zainteresowanie zakupami w sklepach internetowych rośnie, dlatego serwisy e-commerce muszą się rozwijać. W naszej ocenie warto wprowadzać nawet niewielkie zmiany, ponieważ dają one użytkownikom nowe możliwości do tego, by zakupy były jeszcze wygodniejsze - komentuje Dariusz Grabowski, product development departament director w Ceneo.pl.

W październiku 2016 roku Ceneo.pl i Allegro.pl zostały sprzedane przez Naspers za 3,25 mld dolarów funduszom inwestycyjnym Cinven, Permira i Mid Europa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"