'Na pomoc rozszerzonym naczynkom'

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczęło działania wspierające sprzedaż dermokosmetyków z linii Pharmaceris N.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania prasową pod hasłem „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” przygotowana została przez agencję marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications.  I etap działań promocyjnych potrwa do kwietnia.

Kampania „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” ma charakter edukacyjny.

    

Grupą docelową kampanii są kobiety powyżej 20 roku życia, mieszkające w średnich i dużych miastach, mające skłonności do problemów  naczynkowych.

W ramach realizowanych działań agencja HealthWay przygotowała advertoriale w formie porady udzielanej przez lekarza. W kampanii został wykorzystany wizerunek Dr Carmen Vincent - dermatolog z Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris.

Działania obejmą czasopisma kierowane do kobiet, w tym magazyny luksusowe (Wysokie Obcasy, Zwierciadło, Viva), prasę poradnikową (Claudia, Olivia, Poradnik Domowy) oraz magazyny o zdrowiu (Zdrowie, Vita, Moda na Zdrowie).

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej