Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10

Agencja reklamowa Nairobia uruchomiła w swojej strukturze butik interaktywny 11/10. Jego pierwszymi klientami są Kompania Piwowarska (z marką cydru Green Mill), Grupa Onet i Ferrero Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10

W ramach 11/10 agencja Nairobia oferuje przygotowywanie i realizację komunikacji marketingowej w internecie (także w social media) oraz innych kanałach cyfrowych, np. reklamach interaktywnych w punktach sprzedaży. Oferta obejmuje strategię działań, produkcję reklam i obsługę klienta. Zajmują się tym dotychczasowi pracownicy agencji specjalizujący się w komunikacji digitalowej.

Pierwszymi klientami nowej oferty są Kompania Piwowarska, Ferrero Polska i Grupa Onet. Dla tej pierwszej firmy agencja od dwóch lat zajmowała się komunikacją cydru Green Mill na Facebooku, natomiast po wygranym właśnie przetargu współpracę poszerzono o kompleksową komunikację w internecie (także przygotowywanie reklam i nowego serwisu marki).

W przetargu brała jeszcze udział agencja Lubię to. Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa z Nairobią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana