Najpopularniejsze witryny tematyczne w maju 2009 r.

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych wPolsce. Kto liderem w dziewiętnastu kategoriach tematycznych m.in.biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, nieruchomości,lokalizatory, praca czy informacja?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Megapanel PBI/Gemius opublikował zestawienienajpopularniejszych witryn internetowych w maju 2009 roku.Zapraszamy do zapoznania się z danymi w raporcie portaluWirtualnemedia.pl.Informacje, publicystyka, mediaLiderem w kategorii 'Informacje, publicystyka, media' z ponad 5,9mln real users pozostaje Onet.pl. Na podium także Gazeta.pl (4,74mln real users) oraz Wirtualna Polska (4,28 mln real users).

Kultura, rozrywkaNa pierwszej pozycji wkategorii 'Kultura i rozrywka' YouTube.com, z którego korzysta 8,92mln real users. Na drugiej pozycji serwisy rozrywkowe Onet.pl (6,89mln real users).

Biznes, finanse, prawoW kategorii "Biznes,finanse, prawo" serwisy biznesowe Onet.pl wygrały z Money.pl (2,85mln real users do 2,77 mln real users). Bój o trzecie miejsce zWirtualną Polską wygrał Bankier.pl (1,85 mln real users do 1,82 mlnreal users). Portal Wirtualnemedia.pl zdecydowanym liderem wśródserwisów poświęconych mediom, reklamie, PR, internetowi i badaniommarketingowym.

MotoryzacjaZdecydowanym liderem w kategorii 'Motoryzacja' jest serwis otoMoto,który ma 3,64 mln real users oraz 195 mln odsłon.

Budownictwo i nieruchomościSerwisy Grupy Murator i Gazeta.pl idą łeb w łeb. Grupa Murator ma1,38 mln real users i 18,30 mln odsłon, zaś Gazeta.pl 1,34 mln realusers i 19,65 mln odsłon. Liderem pod względem ilości odsłongratka.pl (31 mln odsłon).

EdukacjaBez niespodzianki w kategorii 'Edukacja'. Pierwsze miejsce przypadawikipedia.org (8,45 mln real users).

ErotykaPierwsze miejsce wkategorii 'Erotyka' przypada witrynie z filmami porno -redtube.com.

Serwisy sportoweWyrównana walka na podium w grupie serwisów sportowych. Pierwszapozycja przypada Onet.pl, druga Gazeta.pl, zaś trzecie miejsceserwisom sportowym Wp.pl.

E-commerceBezapelacyjnym liderem w kategorii 'E-commerce' jest allegro.pl(10,29 mln real users).

Styl życiaPierwsze miejsce w kategorii 'Styl życia' przypada serwisomOnet.pl. Na drugiej pozycji jest o2.pl.

TurystykaBez niespodzianki w kategorii'Turystka'. Pierwsze miejsce przypada dla portalu Onet.pl (2,2 mlnreal users).

Firmowe

Nowe TechnologieZdecydowanym liderem w kategorii 'Nowe technologie' jest portalInteria.pl, który ma prawie 4 mln real users oraz ponad 29 mlnodsłon.

PracaNajwiększa liczba internautów szuka pracy w serwisach Gazeta.pl(1,77 mln real users). Druga pozycja przypada Pracuj.pl (1,59 mlnreal users).

SpołecznościBezapelacyjnym liderem w kategorii 'Społeczności' jest'nasza-klasa.pl (11,56 mln real users).

Mapy i lokalizatoryLiderem w kategorii 'Mapy i lokalizatory' 'z ponad 5,1 mln realusers pozostaje Google.

HostingPubliczneWyszukiwarki i katalogi

Źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2009 agregat autoryzowanyprzez Gemius SALiczebność próby: N=18 292. Grupa objęta badaniem 7+. Do badaniawykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badaniaNetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej iważonej przez PBC.Zestaw kategorii tematycznych został ustalony i zaakceptowany przezRadę Badania Megapanel PBI/Gemius.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję