„Napędza głowę” - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca napój kakaowy Puchatek (produkowany przez Maspex Wadowice) w zmodyfikowanych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Puchatek napędza głowę”, przygotowały firmy Kids & Young i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na odświeżonych opakowaniach Puchatka znajdują się informacje, że dzięki zawieraniu cynku i magnezu napój wspomaga u dzieci rozwój funkcji poznawczych: koncentrację, uczenie się i pamięć. Z kolei z tyłu opakowania umieszczono „Akademię Puchatka”, czyli zestaw ciekawych ćwiczeń i zabaw wyrabiających logiczne myślenie.

grafika

Brand hero marki pozostał sympatyczny animowany misiek, a w reklamach występują dzieci, które dzięki Puchatkowi łączą naukę z zabawą.

 

Nowy spot jest emitowany w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Kids & Young, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana