„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych umocnił się „National Geographic Polska”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Voyage”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 60 959 egz. i była o 12,98 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,04 proc. i uplasował się na poziomie 26 188 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 307 egz. po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 14,11 proc.

Również w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,42 proc.) pochwalić się mógł „National Geographic Polska”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 1,57 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady