Negatywna perspektywa ratingu TVN

Agencja ratingowa Moody's Investors Service zmieniła perspektywęratingu Ba3 dla grupy medialnej TVN na negatywną ze stabilnej,poinformowała spółka. Zmiana dotyczy ratingu spółki oraz emisji 235mln euro niezabezpieczonych obligacji Senior Notes TVN FinanceCorporation plc.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"Zmiana perspektywy jest następstwem oceny wyników Spółki za Ikwartał 2009 r. oraz opinii Moody's co do możliwego znacznegopogorszenia negatywnej tendencji na polskim rynku reklamy" -czytamy w komunikacie.

W drugiej połowie kwietnia Moody's obniżyła ocenę ratingową TVNz Ba2 do Ba3. Perspektywą ratingową zmieniono wtedy na stabilną znegatywnej. Moody's utrzymał wówczas rating emisji 235 mln euroniezabezpieczonych obligacji Senior Notes TVN Finance Corporationplc na poziomie Ba3. Wtedy agencja tłumaczyła swoją decyzjęnegatywną oceną dotyczącą skutków transakcji w której TVNpowiększył swój udział w platformie 'n'.

TVN miał 29,07 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanejakcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 63,44mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły435,12 mln zł wobec 401,56 mln zł rok wcześniej.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu