Nestea Black Tea promowana samplingowo

Wystartowała akcja samplingowa promująca napój Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw, K2, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona będzie w 19 największych polskich miastach i 24 nadmorskich kurortach, obejmie działania w punktach sprzedaży oraz wodowanie i rejs Barki Nestea.

Sampling dotyczy cytrynowego wariantu Nestea Black Tea. Specjalnie wyprodukowane na ten cel butelki 250 ml posiadają krawatkę z QR kodem, za pomocą którego każdy konsument może pobrać aplikację mobilną "Początek czegoś niezwykłego" (więcej na ten temat). Aplikacja jest plannerem wydarzeń w 10 największych polskich ośrodkach miejskich, który każdego dnia podsuwa pomysły na spędzanie czasu w mieście.

grafika

Akcja samplingowa angażuje konsumentów także przez przygotowane gry i zabawy. Dla osób spędzających lato nad polskim morzem Nestea przygotowała specjalne strefy. Z kolei na sierpień zaplanowano rejs Barki Nestea "Smak Orzeźwienia" i samplingi w mazurskich portach. 1 sierpnia o godz. 17 w Sun Porcie w Mikołajkach odbędzie się wodowanie barki, która następnie wyruszy w rejs po Mazurach. Na jej pokładzie będzie można m.in. wziąć udział w atrakcjach czy zadzwonić do RMF FM i złożyć życzenia swoim znajomym.

grafika

Za całość akcji samplingowej, od kreacji po realizację, odpowiedzialna jest agencja Havas Engage Warsaw. Za kreację i produkcję aplikacji mobilnej oraz przygotowanie podstrony dedykowanej aktywności odpowiada agencja K2. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska