Nestlé po raz drugi zachęca w Carrefour do zdrowego odżywiania

Nestlé już po raz drugi przeprowadzi w sieci hipermarketówCarrefour akcję "Jedz smacznie i zdrowo". W jej ramach przez dwaweekendy specjaliści żywieniowi pomogą chętnym osobom skomponowaćindywidualne menu z uwzględniające ich preferencje kulinarne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się 17 września drugiej edycji akcji "Jedzsmacznie i zdrowo" doradcy żywieniowi będą przez dwa kolejneweekendy na specjalnych stoiskach rozstawionych w 50 hipermarketachsieci Carrefour pomagać wszystkim chętnym w przygotowaniu diety.Specjaliści przeprowadzą z każdym indywidualny wywiad żywieniowy ina podstawie informacji -dotyczących również preferencjikulinarnych - ustalą menu na tydzień.

Akcja organizowana przez Nestlé ma na celu uświadomieniekonsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobregosamopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. Wramach eventów prowadzone będą degustacje należących do firmymarek, takich jak Winiary, Nescafé, Nestlé i Nałęczowianka.

Za koncept i organizację akcji zaplanowanej w hipermarketach do28 września odpowiada agencja Ogilvy One, a towarzyszący eventomserwis internetowy przygotowała agencja Internet Designers zWrocławia. Akcję wspierają też spoty w lokalnych rozgłośniachradiowych oraz radiowęźle Carrefour, które zakupił dom mediowyMediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"